2016. jún. 7.

7

Louis szemszöge

Tudom, hogy elcsesztem Eleanorral, mikor magára hagytam a babaügy miatt, de nekem sem volt könnyű. Mikor elmondta, hogy terhes komolyan megfordult a fejemben, hogy tartsuk meg. És mint később kiderült, az övében is.

Most viszont itt vagyok vele, és érzem, jobban már talán nem is tudnám szeretni. Tegnap tettem egy látogatást az ékszerüzlet gyűrűs részlegén. Fiatalok lennénk hozzá? Talán igen. De képes lennék elkötelezni magam mellette.

Nem vettem meg a jegygyűrűt, de félrerakattam.

Liamet vittem magammal, mert tudtam, oda ő kell. Nem árultam el másnak (egyelőre), és még nekem sincs fogalmam arról, hogy mit csinálok. Hirtelen ötlet volt, azonban azóta másra sem tudok gondolni.

Ma este tábortüzet szervezünk a fiúkkal. Egy kis szalonnasütés, gitározgatás. Meghívtam El-t is, és Harry mindenáron szólni akart Giginek, ám ő a versenyre való készülésre hivatkozva lemondta. Viszont Niallnak támadt az az ötlete, hogy jöjjön Justin is, ő pedig elhozza Selenát. Így heten leszünk, kis családias légkörben.

A srácokkal felvágjuk a fákat és összerakjuk a tüzet, míg Eleanor és Sel előkészítik a zöldségeket.

Éppen meggyullad a tűz, mikor Harry kitalálja, hogy ő már elkezd rajta sütni. Persze az első odatartásnál leejti a húst a lángok közé.

- Ne már, ezt nem hiszem el! – szitkozódik.

- Ez van, Hazz, téged még a tűz is utál – szívózik vele El nevetve.

- Hallgass, vagy beledoblak – néz rá szúrós szemekkel a legjobb barátom.

- Na, ahhoz azért nekem is lesz egy-két szavam – ölelem át hátulról a barátnőm.

Ez a pillanat valahogy annyira tökéletes, hogy tudom, érzem, hogy semmi nem ronthatja el.

Niall ül le az egyik farönkre a hangszerével a kezében, amit most hozott ki a házból.

- Na, mit szeretnétek? – hangolja be a kérdés közben a gitárt – Mi legyen?

- Valami régi. Nosztalgikus hangulatban vagyok – mosolyog a semmibe Liam, majd belesúg Neil fülébe és egyszerre belekezdenek.


„Shut the door
Turn the light off
I wanna be with you
I wanna feel your love
I wanna lay beside you
I cannot hide this
Even though I try"

Ennél jobban nem is választhatott volna dalt. Meghatottan pillantok körbe és megállapodik a figyelmem Justinékon. Sel Justin ölében ül, és egymás karját/hátát simogatják. Erre ösztönösen közelebb húzom magamhoz Elt.

„Hands are silent
Voice is numb
Try to scream out my lungs
It makes this harder
And the tears stream down my face"

A szólóm után felemelem a barátnőm állát és megcsókolom. Liam mindent tudóan néz ránk. Talán még nem jött el a lánykérés ideje, de egy biztos. Nagyon szeretem és képtelen lennék élni nélküle.


Gigi szemszöge

Sajnáltam, hogy le kell mondanom Harry meghívását, főleg, hogy a bátyámék is mennek, de a héten már két dalt kell énekelni, és mivel a szalonnasütésük a verseny előtti estén van, ezért nem engedhettem meg magamnak, hogy elmenjek.

Főleg, mert egyre jobban azt érzem, hogy nem leszek sokáig versenyben. Ez már a nem is tudom, hányadik élő adás, itt már nagy a tét, és nálam sokkal jobbak is bent vannak még. Nem szeretnék kiesni, nagyon nem, ezért most is olyan számokat választottam, amikről tudom, hogy ütni fognak. Itt már nincsenek témakörök, szerintem a szerkesztők úgy gondolják elég nagy kihívás, hogy kétszer annyit kell gyakorolni.

Félóra múlva kezdés van, én pedig az ötözőmben ülök és a tükörbe nézve mantrázok magamnak, amikor kopognak. Kikiáltok, hogy szabad, és rájövök, hogy nem kellett volna.

- Csak azért jöttem, hogy szójak, ma este kifejezetten remélem, hogy kiesel – vigyorog rám gúnyosan legkevésbé kedvelt versenyzőtársam.

- Igen, ezt már megszoktam. Miért is figyelmeztetsz ma külön? – nézek rá a tükörből.

- Nos, biztosan tudod, hogy jövő héten a két szám közül az egyiket ketten kell énekelni. Kiszivárogtatták a listát, és találd ki, kivel vagyok párban.

- Ne, az nem lehet – csóválom a fejem lesütött szemmel. Képtelenség, hogy Sandyvel raktak össze. Gyűlölöm és ő is engem. Nem fogunk tudni együtt dolgozni.

- De, igen. Viszont ha kiesnél ma este, akkor átszerveznék a beosztást, úgyhogy tudod... Csak csináld, amit eddig – kacsint rám, majd ott hagy az öltözőben.

Ez nem lehet igaz. Vele kell énekelnem? Pont vele?! Persze, csak ha mindkettőnk továbbjut. Ma ketten is kiesnek, hogy mindenképpen párosan legyünk, így ha köztük vagyunk, akkor megkapunk valaki mást.

Furcsa, de valahogy mégis felspannolt ez az egész, hogy jövő héten megmutathatom ennek a libának, hogy kell ezt csinálni, így még jobban igyekszem majd az előadásommal.

Közben a műsor elkezdődik, majd kis idő után bemondják a nevem (elsőre), és míg levetítik a kisfilmem kisétálok a színpadra és leülök a zongorához. Első felvonás indul.



Nem volt rossz, de lehetett volna jobb. Utánam persze Sandy jön, és nem foglalkozok a készülődéssel, végighallgatom. Valami számomra ismeretlen dalt ad elő, és nem volt olyan ütős, mint az enyém, ami – lehet, hogy gonosz vagyok -, örömmel tölt el.

Sietve szaladok hátra, hogy átöltözzek és ráhangolódjak a következő fellépésre. Egy P!nk számot választottam, amihez fekete sztrecsses gatyát és felsőt adnak rám a stylistok, plusz egy szintén fekete bőrdzsekit.

Lemegy a reklám, a második felvonást pedig én kezdem, úgyhogy előre beállok a szegecses mikrofonállvány mögé.


eljesen felszabadulok, úgy rohangálok a színpadon, mint az első válogatómon a The Edge Of Glorynál és ezt a zsűri is megjegyzi. Boldogan köszönöm meg az elismerő szavakat és mielőtt a backstageből figyelném tovább a műsort még villantok egy féloldalas vigyort Sandyre, mikor elmegyek mellette.

Tudtam, hogy Justin nem tud jönni ma este, mert fontos fellépése van; beteg gyerekeknek énekel. Viszont itt van Sel és elhozta magával Demit, aminek nagyon örülök.

Kivonulunk az eredményhirdetésre, ahol immáron lányok közül Cherylnek már csak ketten szorongatjuk a kezét.

Jack úgy húzza az időt, ahogy csak lehet, de végül elsőre kimondja a nevem, én meg akkorát ugrok, hogy még Sandyt is elrántom mentoromon keresztül. Látom, hogy Selena és Demz is hasonlóképpen reagál a közönség soraiban, én pedig a szabályokkal nem törődve rohanok hozzájuk egy ölelésre.

A mellettem álló statiszta vet rám egy csúnya pillantást, úgyhogy vissza is szaladok a színfalak mögötti kanapéra.

Szépen lassan gyűlnek az emberek és legnagyobb meglepődésemre Sandy az egyik, aki párbajozik.

Bármennyire is utálom és nem akarok közösködni vele jövő héten, mégis szurkolok neki, mert nem érdemelné meg, hogy hazamenjen.

Végül továbbjut, bennem pedig keserédes érzések kapnak helyet a döntés miatt.

.

.

.

.

.

.

.

.

Na, mit szóltok? :) Nem a leghosszabb rész, ezért is hoztam ilyen gyorsan. Na, meg elment nálunk az áram, szóval volt időm írni. :D

Meg kell mondjam, én nagyon izgatott vagyok a Gigi - Sandy duett miatt. Ti? :D

Remélem örültetek, hogy Louis szemszögéből is olvashattatok egy kicsit. :)

A következő fejezetből annyit elárulhatok, hogy kicsit kedvezek majd a #Higi shippereknek ismét és két másik szereplő között is elkezd majd kialakulni valami. Van tippetek, kik lehetnek azok? Kommenteket kérek! ;) Segítek egy picit; mindketten szerepeltek már. ;)

Még mindig várom a visszajelzéseket a második évaddal kapcsolatban. Szeretnétek, hogy legyen? Írjátok meg nekem!

A következő rész dalai lesznek:

Christina Perri - A Thousand Years

Demi Lovato, Jason Derülo - Together

Demi Lovato - Cool for the Summer

Várom az ötleteket :)

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése