2016. jún. 7.

8

Demi problémája így megoldódott, én viszont egyre idegesebb vagyok a mai szereplés miatt. Először a duetten esünk túl, utána jön a saját produkció.

Jack köszönti a nézőket, míg én hátul, a backstageben tördelem a kezem a közönséget fürkészve.

Mi a másodikak vagyunk, így végül is van időnk, még felkonferálják a zsűrit, elsorolják a nyereményeket, aztán elkezdhetünk készülődni.

Az első pár valami nyolcvanas évekbeli dalt ad elő retró szerelésben.

- Nálunk jobbak leszünk – jegyzi meg partnerem, miközben meredten figyeli az aktuális előadást. Sőt, szerintem szugerálja is őket a szemével, hogy rontsák el. Amilyen csinos ez a lány, olyan ijesztő.

Mi Nicki Minaj és Rihanna közös slágerét, a Fly-t fogjuk elénekelni. Felosztottuk a részeket igazságosan, így neki is kell benne rappelni és nekem is.

A bemondó srác már a zsűrihez beszél, így tudjuk, hogy nekünk is indulnunk kell a helyünkre, ahonnan bemegyünk majd. Az egész színpadot csak két reflektor fogja megvilágítani. Kettő hatalmas lépcsőt rakattunk be középre, aminek a tetején meg lehet állni. Ott leszünk Sandyvel, és szép lassan a szám közben lesétálunk majd. Gyönyörű ruhát kaptunk, az övé egy hosszú feszes fekete csipkeruha, amihez kesztyűje is van, az enyém pedig egy térd fölé érő A-vonalú tüdőszoknya, amihez van egy pánt nélküli haspóló. Szintén mindkettő csipke. A hajunkat csak beszárították, viszont szerintem sose volt még ekkora szempillám, mint amilyet most csináltak.

Nos, mi jövünk. Kialusznak a fények, ezalatt mi felmegyünk a lépcső tetejére. Indulhat a zene.

Úgy érzem, megtettük, ami tőlünk tellett. Most már csak a szólóm van hátra, de az majd a második felvonásban kap helyet, addig még lesz legalább öt reklám is.

Beslisszolok az öltözőbe és felveszem a kirakott szettet. Ezúttal egy csillogó rövid ruhát kapok, aminek hosszú ugyan az ujja és nincs nagy kivágása sem, viszont épphogy takarja a fenekem. Utána jöhet a sminkes és a fodrász. szegényeknek most, hogy mindenki kétszer énekel elég sok lehet a dolguk. A hajam begöndörítik és feltűzik, majd kapok egy hajpántot bele. Utálom a hajpántokat és a hajráfokat is, de ez tényleg szép.

Behallatszik, ahogy Sandy műsora megy odakint. Nagyon jó, szerintem most a legjobb.

Most nekem kell színpadra lépnem. Ugrok néhányat a falak mögött, míg lemegy a kisfilmem, hogy a stresszt levezessem, ugyanakkor fel is pörgessem magam.

Lassan megnyílik előttem minden és kisétálok a közönség elé.



Nem volt rossz a zsűri szerint sem, csak szokásos. Nem elég a versenyhez, sokkal jobbak vannak már itt. Tudom.

Jason végül ideért a fellépésre, így Demi csinált egy hatalmas – zökkenőmentes – showt.

Kényelmetlenül érzem magam, mikor ki kell sétálnunk az eredményhirdetéshez. Én ma hazamegyek, érzem. De nem baj. Mosolyogva nézek körbe és megállapodik a szemem a barátaimon. Egy VIP részlegben ülnek, pontosabban most állnak a fiúk, Demi és időközben megérkezett Cher. Mikor Jack elkezdi a felsorolást, még mindig mosolyogva lehajtom a fejem.

Benne vagyok az utolsó kettőben. Viszont Sandy kapta a legtöbb szavazatot. Nem meglepő, de kivételesen örülök neki.

- A mai este két párbajozója tehát Kate és Gigi – jelenti be Jack.

Kate egy kisgyermekes anyuka, aki nem érdemli meg, hogy itt álljon. Simán be kellett volna jutnia, fantasztikus hangja van. Szomorúan néz rám, én pedig bátorítóan rámosolygok. Közben érzem, ahogy elkezdenek potyogni a könnyeim.

Cheryl nem tud odajönni hozzám a szünetben, hiszen két lánya is párbajozik ma, és nincs annyi idő, hogy mindkettőnket lelkesítsen, az meg nem lenne igazságos, ha csak az egyikünkkel beszélne. Ezért ott marad a helyén, én pedig lassan levonulok a pódiumról. Én fogok kezdeni.

- Hé, Gig. Meg tudod csinálni – szorítja meg Niall a karom, de én nem válaszolok, sőt, ott hagyok mindenkit és lélekben igyekszem felkészülni a szereplésre.

- Tehát szólítanám az első párbajozót. A színpadon Gigi Bieber!

„A színpadon Gigi Bieber!"

Hányszor álmodoztam arról, ahogy kimondják ezeket a szavakat. Ezzel a mondattal a fejemben kezdek bele a dalba.


A szám közepénél újra elsírom magam, de nem bánom. Mikor befejezem a közönség és a zsűri is állva tapsol. Boldog, szívmelengető érzéssel tölt el.

- Gigi... - kezd bele Cheryl – az egyik legtehetségesebb ember vagy ebben a versenyben, és nagyon sajnálom, hogy ez így alakult – törölgeti meg a szemét – de meg kell mondjam, azt éreztem és érzem, hogy úgy álltál ki... úgy álltál ki ezzel a dallal, hogy feladod, neked itt vége. Mintha már nem is akarnál küzdeni, elfogadtad, hogy menned kell.

Azt hiszem, igaza van. De félreértés ne essék, én sosem reméltem, hogy kiesek. Most tudom, hogy ki fogok és beletörődtem. Így is borzasztóan hálás vagyok, és csodás volt ez a néhány hét/hónap, amit az X-factorral töltöttem.

Már nem is hallom, amit a többi zsűritag mond és arra sem figyelek oda, ahogy Kate énekel. Neki kell továbbjutnia. Neki szüksége van rá, és jobban megérdemli, mint én.

Mikor ő is végzett kihívnak engem is a végső döntés miatt. Egyszer már álltam itt, ebben a helyzetben. Akkor kétségbeesetten bent akartam maradni. Most úgy érzem, nem tudnék őszintén örülni, ha engem illetne a lehetőség újra.

Úgy látszik, mások is hasonlóan gondolják, mert 3-1 arányban végül Kate mehet tovább, és én tiszta szívből magamhoz ölelem.

Hátramegyek, ahol Demi azonnal a nyakamba ugrik.

- Ezzel még nincs vége, tudod? Sztár vagy, Gig. Már most sztár vagy – fogja közre az arcom, belőlem pedig nevetés szakad fel. Azonban nincs lehetőségem válaszolni, mert valaki hátulról magához húz. Felnézek, és Harryt pillantom meg, ahogy szorosan ölel. Jól esik. Közben a fülembe súgja, hogy ezután már minden csak jobb lesz, és semmi baj.

- Hé, ember, ne sajátítsd már ki – löki félre Hazzát Liam.

Egyesével mindenki körbeölelget és megvigasztal, mire végre megszólalhatok én is.

- Srácok, imádlak titeket, de nincs szükségem sajnálkozásra – kacagok fel – Büszke vagyok magamra, hogy idáig eljutottam, ugyanakkor hálával tartozok mindenkinek, aki bármennyit is segített ebben.

- Helyes, hogy jól vagy, mert nekünk még szereplésünk van egy helyen, ami után buliba várnak minket, és reméltük, hogy te is jössz – mondja Lou.

- Persze – vigyorgok boldogan – Bulizzunk!

A srácok előremennek, mert nekem még át kell öltöznöm, meg kéne azért valamit kezdeni a szétfolyt sminkemmel is. Előtte felhívom a bátyám és közlöm vele, hogy nekik is muszáj eljönniük velünk. Justin beadja a derekát, és vele van Sel, szóval mind a ketten ráérnek.

Szívem végre megnyugodott, innentől kezdve már minden csakis rajtam áll vagy bukik.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Hát... szerintem ilyen rövidet még soha nem írtam, viszont muszáj volt, mert a következő fejezetben (8.5) egy hatalmas fordulat fog bekövetkezni. :D Nem szeretném elárulni, hogy kivel, hamarosan meglátjátok. Pont ezért lehetséges, hogy az új fejezetre most egy picivel többet kell majd várnotok. Nem mondom biztosra, talán.

Igen, az a bizonyos fordulat a bulin fog történni. ;) Leírhatjátok nekem tippjeiteket. :)

Mi a véleményetek arról, hogy Gigi kiesett? :D Gondoltátok volna, vagy azt hittétek egyenes az útja a nyerésig? :)

Mint mindig, most is leírom a következő rész dalait:

Rihanna, Kanye West, Paul McCartney - FourFiveSeconds (One Direction Cover)

Beyoncé - Broken-Hearted Girl

One Direction - Over Again

Lehet ötletelgetni kommentben, és egyébként is örülnék a visszajelzésnek (a második évaddal kapcsolatban is!) :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése