2016. aug. 2.

II/5.5

Gigi szemszöge:
Két napja, hogy a bátyámat kiengedték a klinikáról. Két napja, hogy nem beszélt Selenával. Én sem tudom, hogy mi van vele. Justinon egyelőre nem tapasztalok visszaesést, bár mióta hazajött konkrétan el sem mozdultam mellőle. Szerintem ez érthető.
Épp rántottát csinálok neki reggelire, mikor csengetnek.
- Sel? - Nyitok ajtót meglepetten.
- Csak a cuccaimért jöttem... - mondja zavartan, lehajtott fejjel. - Justin?
- Még alszik - vonom meg a vállam. Nem tehetek róla, nem tudok uralkodni magamon, ha valamiről megvan a véleményem, azt közlöm. - Tudod, hogy nem ez a helyes megoldás, ugye?
Testvérem barátnője, illetve ex barátnője kérdőn húzza fel szemöldökét.
- Nekem sem egyszerű, hogy úgy döntött, nem megy el a kezelésre. Én sem örülök neki, nem is támogatom, de nem hagyom magára, mert szeretem. Hát nem erre való a szerelem is? Vagy a jóban-rosszban, egészségben-betegségben pusztán egy közhely már a híres embereknél? - Fakadok ki.
- Gigi... - rökönyödik meg. - Ne hasonlíts össze minket, te a húga vagy.
- Téged pedig éppúgy családjának tekintett - csóválom a fejem hitetlenül. - Szedd össze a cuccaid, aztán menj. Felkavarná, ha látna téged, és én törődöm a bátyámmal - veled ellentétben.
Szó nélkül indul el a hátsó szobába. Szerencsére J a kanapén aludt a nappaliban, így nem kell látnia. 
Miután Selena elhagyta a házat, Niall érkezett hozzánk.
- Nem kell itt lenned.
- Most értsem úgy, hogy el akarsz zavarni? - Játssza a sértődöttet.
- Te is tudod, hogy nem - mosolyodom el. - De nem kell segítened.
- Gigi, két napja ki sem mozdultál a lakásból Justin miatt. Gondoltam, ha más nem is, egy kis társaság biztos jól jönne - rak elém egy frissen főzött teát, én pedig hálás tekintettel nézek rá.
- Köszönöm.
Neil csak szerényen bólint, majd új társalgást kezdeményez.
- Szóval... szent a béke Harolddal? 
- Igen. Bár nem beszéltünk azóta, de most nagyon jó érzéssel tölt el, hogy nem vagyunk már rosszban. Akármi is történt köztünk... fontos nekem. 
- Igen, ez érthető. Ha azt megittad, akkor szerintem indulhatunk is.
- Indulhatunk? Hová?
- Elmegyünk a Retróba ma este - közli nemes egyszerűséggel.
- Nem mehetek sehová, Niall - csóválom a fejem.
- Dehogynem. 
- Justin... Én nem hagyhatom itt egyedül.
- Nem is fogod. Áthívtam hozzá Liamet.
Hitetlenül röhögök fel. Bébiszitter a bátyámnak? És ebbe ő beleegyezett?
- Komolyan, tudod, hogy Liam amolyan "mindenki apukája", szívesen jön - mondja, majd gondolkodó fejet vág és a hatás kedvéért még a távolba is mered. - Bár, igazából már mindegy is, akármit mondasz, ugyanis úton van.
Azt hiszem, ez a pillanat egy volt a sok közül, amiért Niall Horan az én egyik legeslegjobb barátom. 

Sandy szemszöge:
- Tudod, igazán meglepődtem, mikor elhívtál magaddal a Retróba - fordulok Louis felé, miközben kicsatolom az övemet.
- Ugyan... Kellett már a kikapcsolódás, aztán a múltkor is tök jól szórakoztunk - vigyorog rám, én pedig nem tudom eldönteni, hogy ez most egy flörtölős mondat volt-e, vagy csak beképzeltem.
- Igen - mosolygok vissza.
Még soha nem voltam itt, ez egy olyan elit helynek számít, ahová csak akkor jöhetsz, ha "bennfentes" vagy. Én pedig nem igazán mozogtam soha ezekben a körökben, sőt, igazából semmilyen körökben nem mozogtam, úgyhogy a helyes döntés az lett volna, ha meghúzom magam Lou mögött, míg bemegyünk. Ám nem igazán az az ember vagyok, akit a visszahúzódó stílusáról ismernek, szóval kecsesen magasba emelem az állam, és megállok az ajtó előtt, ahol egy hatalmas pasas engedi be - vagy éppen küldi el - az embereket.
- Név?
- Sandy Mason - most komolyan, mi az, hogy nem tudja a nevem? Oké, nem voltam még itt sosem, de könyörgöm, csak az X-faktor idei nyertese vagyok!
- Louis Tomlinson - hajol be a vállam fölött Lou.
Az óriás előttünk méregetni kezd, majd bólint egyet Louisnak. Ő megfogja a kezem, és magával húz befelé.
- Legközelebb tedd félre az egódat, és engedj előre - húz oda a bárpulthoz. - Két sör lesz?
- Én nem iszom sört - utasítom vissza.
- Mi van? - Nevet ki harsányan.
- Nem iszom sört - ismétlem magam. - Milyen koktélok vannak?
- Hé, Tomlinson, kit hoztál magaddal? - Kezd nevetni a pultos srác is. Oké, csak én nem értem, hogy mi olyan vicces?
- Sandy, ez egy ilyen hely, itt nem kapsz koktélokat, meg kevert cuccokat, itt vodkát iszol tisztán, aztán sörrel kíséred - magyarázza.
Fúj. Már a gondolatától is hánynom kell.
- Csak lazulj el - pakolja le a korsókat egy asztalra. - Figyelj csak, megmutatom itt hogy szórakoznak.
Azzal odasétál a fiúhoz, aki föntről irányítja a zenéket, és vele kezd tárgyalni. Pillanatokon belül megszólal az egyik ikonikus Wham! dal, Lou pedig kitárt karokkal vár maga mellé a táncparkettre.

Gigi szemszöge:
- Köszi, hogy kimozdítottál otthonról - hálálkodom Niallnek, közben pedig kiszállunk a bérelt autóból.
- Igazán nincs mit, rád fért már.
- Héé - lököm meg a vállammal.
Ösztönösen indulok az italos pulthoz, mikor egy ismerős hang üti meg a fülemet.
- Niall... - fordulok hozzá kérdőn, mikor megpillantom Louist és Sandyt.
Szöszi barátom ekkor elkiáltja magát, majd ők is észrevesznek minket. Az én ex vetélytársam felhúzott szemöldökkel méreget, míg Lou öleléssel köszönt mindkettőnket.
- Ti hogy kerültök ide?
- Eljöttünk kicsit kikapcsolódni - magyarázza a furcsa páros férfi tagja, miközben Sandy szinte ráakaszkodik.
Könyörgöm, csak ne kelljen együtt ülnünk.
- Van asztalotok? - Fordul hozzájuk Neil. Hát persze.
- Igen, de két személyes, nagyobbat most nem is nagyon látok üresen - jegyzi meg velősen Sandy, mire felröhögök.
Niallel leülünk tehát egy saját asztalhoz, mikor felcsendül az egyik közös kedvenc számunk.
- Táncolunk? - Húzza széles vigyorra a száját.
- Ezt most komolyan kérdezted? - Pattanok fel, majd előre húzom őt is magammal.

Kifulladva borulunk vissza a székeinkre, Louis pedig elénk rak egy-egy korsó sört.
- Megérdemlitek, az előbbi produkció miatt - teszi le, mi pedig hangosan nevetjük el magunkat. Nincs mese, Niallel mindig a táncmozdulatok nagy mesterei voltunk.
- Az gáz, ha érzem, hogy kicsit a fejembe szállt az ital? - Kérdezem tőle. - Nem szórakoztam már egy ideje.
- Nem gáz, mert nagyjából én is azon a szinten vagyok. Asszem' reggeliztem utoljára - húz le egy nagy kortyot az italából. - Ez a nap erre lett szánva - vonja meg a vállát. 
Végül is igaza van, azért jöttünk ide, hogy jól érezzük magunkat, a rengeteg dráma és rohanás után azt hiszem, igazán megérdemlem, hogy elengedjem magam egy cseppet.
- Hé - szól hozzám, miközben tekintete komolyabbra vált. - Szerinted jól van a bátyád?
- Nem tudom... - mondom őszintén. - Szeretném azt hinni, hogy igen. És hogy most már nem lesz semmi gond, meg eléggé figyelünk rá, de igazából... én nagyon félek, Niall.
Nem szól semmit, csak megértően bólogat, mikor a zene lassabb ütemekbe megy át.

És ekkor... ekkor olyan dolog történik, amit életemben soha nem gondoltam volna. Az előző beszélgetés után még mindig egymás tekintetét fürkésszük, mikor a dal már a refrénjéhez érkezik. Ő csak egy cseppet hajol közelebb, én pedig elég mámoros vagyok már ahhoz, hogy átvegyem az irányítást, így a nyakát karolom át. Niall teljesen magához húz, és megcsókol. Viszonozom ugyan, de egy idő után zavartan húzódok el. Ezt nem szabad, ez nem helyes. 
- Én... én nagyon sajnálom - szólal meg ő először.
- Nem, ez, nem, én... - dadogok összevissza. - Jobb, ha most hazamegyek.

- Hazaviszlek - közli.
- Ne, már ittál - rázom meg a fejem. - Hívok egy taxit. Menj oda Louisékhoz.
Nem is várom meg, hogy mit felel, kisétálok az épület elé, és beülök az első autóba, amit találok. Elmondom a címet, aztán előkotrom a telefonom. Egy új hangüzenet.
- Szia, Gigi - szól a hang. Kérlek, ne, csak ezt ne. - Szóval azon gondolkodtam, hogy összefuthatnánk valamikor. A barátok össze szoktak futni, nem? - Nevet fel kínosan, mire ösztönösen lesütöm a szemem. - Hívj majd vissza, ha ráérsz.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nos, hát igen... Az utóbbiakra inkább nem mondanék semmit, viszont kíváncsian várom a ti véleményeiteket. :D
Illetve érdekel még, hogy ti kinek adtok igazat a Gigi-Selena vitában és miért? :)
A következő fejezet dalai az alábbiak lesznek:
One Direction - Hey Angel
Droplex - Leave The Lights On
Harry Styles - Don't Let Me Go

3 megjegyzés:

  1. Nagyon imádoom *-* *-* *-* Niall olyan édes *-* de úgyis Harryvel jön össze Gigi... Remélem azért Cherrel is lesz valami, mert ő szinte a kedvencem *-*
    Amúgy persze igaza van Giginek, de azért Selenát is megértem :) Hamar kövit *-*
    U.Í.: Amikor megláttam, hogy kiraktad az új részt elkezdtem síkitozni xd
    Növérem erre azt mondja: Igen, tudjuk, felrakta.
    meghaltam xd

    VálaszTörlés
  2. Jajj, nagyon örülök, hogy ennyire tetszik, igyekszem minél hamarabb hozni a következő részt! :)

    VálaszTörlés