2016. jún. 7.

II/2

- Ez nagyon gáz - állapítja meg Louis befelé menet.

- Nyugodj le. Lehet, hogy csak egy alkalomról van szó - próbálom reálisan látni a dolgokat - Néha mindenki kipróbálja. Végül is... buli van, vagy mi.

Igyekszem magamat is meggyőzni, de nem járok túl nagy sikerrel.

- Szerintem legalább Giginek akkor is szólnunk kellene - mondja Lou, mire szúrós tekintettel nézek rá. Nem tudhatjuk a dolgok miértjét, és Gigi a kishúga, aki most jött haza élete első turnéjáról.

- Harrynek szólunk - döntöm el - Ő majd tudni fogja, mit tegyünk.



Harry szemszöge

Selena felkonferálja a következő meglepetésvendéget, aki nem mellesleg a legújabb sztárfiúcska, Shawn Mendes. Távol kell tartanom Gigit tőle, biztos ő is csak olyan tipikus "épp, hogy befutottam, úgyhogy belekapaszkodok mindenkibe" alkat. Felhangzik a számomra egyetlen ismert dala, én pedig egyre ingerültebben figyelem, ahogy Gigi mosolyogva énekel, táncol és tapsol az idióta szám ütemeire.

- Mizu? - pillantom meg Lout és Liamet közeledni.

- Harry, figyelj, nem tudtuk kinek szóljunk vagy hogy szóljunk-e Giginek... - kezd bele Louis.

- De ne itt - szakítja félbe Liam, ezután elindulunk kifelé. Te jó ég, Gigivel történt valami? Mindketten elég idegesnek tűnnek, én pedig ilyenkor csak a legrosszabbakat tudom feltételezni. Hátramegyünk a vészkijárathoz, ahol hál' Istennek senki nem járkál most.

- Na, szóval kint voltunk Liammel és akkor megláttuk Justint, aki szerintem füvet szívott. Nem tudjuk,  hogy egyszeri, vagy néhányszori alkalom volt-e csak, mert most érted... fiatal, sokan kipróbálják. Ezért jöttünk hozzád először és nem Gigihez. Érdemes-e neki mondani, vagy semmi komoly, csak szóval...

- Oké, srácok, elég - hallgattatom el Lout - Komolyan megijesztettetek, azt hittem valaki halálos beteg, vagy valami. Egy füves cigit láttatok nála, nem azt, hogy épp vénásan ad be magának valamit, vagy pirulákat vesz be. 

- De egyedül volt, Harry - folytatja Liam - Nem arról volt szó, hogy baráti társaságban a buli közepén elszabadulnak a dolgok. Egyedül állt kint, és miután befejezte körbenézett, hogy látta-e valaki. 

Liam általában az négyünk közül, aki mindig a legtisztábban látja a dolgokat. Mivel most ő sem tűnt nyugodtnak, kezdtem én is elgondolkodni rajta, hogy menjek-e Gigihez, vagy sem. 

- Az is lehet, hogy csak azt nem akarta, hogy a lesifotósok meglássák - próbálom kicsit magamat is meggyőzni.

- Teljes titokban tartottuk a buli helyszínét és a hátsó, rejtett ajtón ment ki - lomboz le Liam. Ismét.

- Rendben - jelentem ki fájdalmasan - Beszélek Gigivel. Majd ő mond az egészre valamit. Ha pedig felesleges az egész hajsza, akkor engem már úgysem tud jobban utálni.

Visszamegyünk bentre, bár június közepe van, éjszaka azért rendesen le tud hűlni a levegő. Ahogy végigsétálunk a szűk folyosón, megpillantom Gigit a bárpultnál. Figyelmen kívül hagyva, hogy Shawnnal beszélget, megszólítom.

- Harry, épp a mondat közepén jártam, nem zavar? - fordul felém.

- Nem igazán - nézek másfelé - Mondani szeretnék valamit.

- Akkor azt hiszem, bármi is az, egyelőre várhat - próbál lerázni, majd tekintete újra a srácon állapodik meg. Látom rajta, hogy ezt élvezi, és máskor partner is lennék az ilyesfajta játékokban, csakhogy ez most nem rólunk szól.

- Gigi, kérlek.

- Akármit is akarsz mondani, Harry, volt rá esélyed - na jó, nyilván azt hiszi, hogy teljesen másról akarok vele beszélni, nem a bátyjáról - Most pedig, ha megbocsátasz, fel kell mennem a színpadra. 

Szinte félrelök, ahogy elmegy mellettem, köpni-nyelni nem tudtam. Ránézek Shawnra, aki meg sem próbál velem beszélgetésbe elegyedni, csendben issza a koktélját szemben a csapossal. Okos döntés.



Gigi ekkor már teljes átéléssel énekel, én meg leborulok az egyik kanapéra Niall mellé. 

- Ne kérdezz semmit - morgok rá szigorúan, reagálva a kíváncsi tekintetére. 

- Nem akartam, Hazz . De akármennyire is utálni fogsz ezért a kijelentésemért, te szúrtad el. Még három hónappal ezelőtt - mered maga elé.

- És az a megoldás, hogy a gondjaink megtárgyalása nélkül turnéra megy? Én próbáltam hívni, üzenni neki, de semmit nem reagált - fakadok ki - És most visszajött és megint nem beszélünk. Semmit. Pedig azt hittem, más lesz. Azt reméltem, nem csináljuk megint ugyanazt, mint három hónapja.

- Hazz... - kezd bele Neil a vigasztalásba, de nem akarok erről beszélni vele újra. Nem érdemli meg, hogy haragudjak rá, vagy hogy bunkó legyek vele, de akaratom ellenére borzasztó irigy vagyok rá. Gigi egyik legjobb barátja lett a koncertkörút alatt, pedig nem is látták egymást. Persze, ha nem nézzük a rengeteg videóhívást. Én meg ezalatt ragasztgattam a ripityára tört kicsi szívem darabjait. Elegem van.

- Hazaugrok a lakásunkba a meglepetés szereplésünk előtt - szólok oda, miközben felállok a fotelből és ellenőrzöm a tárcám a farzsebemben. 

- Nem fogsz visszaérni - húzza össze a szemöldökét Niall.

- Sietek - lehet kések egy kicsit, de el kell innen szabadulnom. Agyalhatok azon a kocsiban, hogy mi legyen Justinnal meg a füves sztorival. Talán először őt kéne kérdeznem.


.

.

.

.

.

.

.

Sziasztok! Rövid, tudom, ne haragudjatok, de az az igazság, hogy annyira legyengültem a kórházas élményeim után (amikről itt tudtok olvasni: http://lifenexttous.blogspot.hu/2016/05/ket-het-korhazban-avagy-mononukleozis.html
http://lifenexttous.blogspot.hu/2016/05/ket-het-korhazban-avagy-mononukleozis_61.html ), hogy nem bírok többet írni. Remélem, a következő rész hosszabbra sikerül, de egyelőre nem ígérek semmit. :(

Mindenesetre itt vannak a következő fejezet dalai:

One Direction - No Control

Bridgit Mendler - Hurricane

Ashley Tisdale - It's Alright, It's OK

Annyit elárulhatok, hogy egy első évados szereplő tér majd vissza. Tippek, hogy ki lehet az? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése