2016. jún. 21.

II/3.5

Gigi szemszöge

- Nem sok kedvem van a ma estéhez, ezt tudod, ugye? - kérdezem Niallt, miközben a tükör előtt próbálok magamnak valami arcot varázsolni.

- Király lesz, már annyira szükségem van egy kötetlen kikapcsolódásra - hangzik a felelet.

- Meg persze Demi is ott lesz - törlöm le a félrement rúzst a szám mellől csücsörítés közben.

- Demi Lovato egy Istennő, és kész.

Mosolyogva megrázom a fejem és megigazítom a hajam, mikor pittyeg egyet a telefonom. 

- Cher azt kérdezi, hogy akkor a Flyin'-ba megyünk-e.

- Igen-igen - néz bele Neil is a tükörbe - Justin mikor ér ide?

Varázsütésszerűen, ahogy Niall kimondja, épp akkor nyílik a garázsajtónk. 

- Szerintem most - válaszolok, majd felkapok egy pulcsit és elindulok kifelé. Nyár közepe van, de ki tudja, hogy hajnalban, ha hazajövünk milyen idő lesz. A bátyám már készenlétben ül az autóban, és hátranyúl, hogy adjon egy puszi és lepacsizzon velünk.

- Cherrel és Demivel majd ott találkozunk - közlöm.

Még egyszer sem voltam a klubban, ahová megyünk, de a többiek elmondták, hogy annyit kell tudni róla, hogy kifejezetten elit hely. Ami azért jó, mert nem engedik be a riportereket és a paparazzikat. Vagyis legalább egy kicsit elengedhetjük magunkat.

Mikor megérkezünk, a csajok már egy körívű asztalnál ülnek a kikért italukkal. 

Mosolyogva figyelem, ahogy Niall odahajol és egy puszit nyom Demi arcára. Annyira vicces, ahogy látszik rajta, hogy tetszik neki.

- Selena jön végül? - kérdezem a bátyám.

- Majd valamikor befut. Én megyek akkor és hozok inni - nyúl be a farzsebébe a pénztárcájáért Justin - Mit kértek?

- Te mit iszol? - próbál flörtölni Neil Demivel.

- Ööö... nem vagyok benne biztos, Cher hozta - emeli meg a poharát.

- Egy sört, tesó, és Niallnek is jó lesz az - zárom le a témát, mire a szöszin kívül mindenki felnevet. 

- Nem akarunk amúgy táncolni? - csapja le tenyerét Cher az asztalra - Nem azért jöttem, hogy ücsörögjek.

Lelkesen bólogatunk, de megvárjuk, míg Justin visszaér, hogy ne hagyjuk Niallt egyedül. A fiúk is szeretnek táncolni, de Neilen azt látom, hogy még nem oldódott fel eléggé, szóval mi lányok, hárman indulunk el a parkett felé.

Cher szemszöge

A hatalmas parti közepette észreveszem, hogy Demi a telefonját babrálja.

- Mi az Lovato, csak nem az exed próbálkozik megint? - fordulok oda hozzá, miközben visszaülünk a helyünkre.

Barátnőm nem válaszol, csak csúnya pillantást vet rám.

- Szakítottatok? - esik le Niallnek a tantusz. Istenem, ez a srác annyira bele van esve Demibe, hogy az hihetetlen. De az még inkább az, hogy Demetria ebből semmit nem vesz észre. Csak bólint, majd látom, ahogy maga elé meredve gondolkodik a történteken. Pár perc hallgatás után Neilnek kezdi mesélni a részleteket. Ó, anyám, ne.

- Add ide, majd beszélek én vele - elégelem meg a helyzetet és kikapom Demz kezéből a mobilt. Utánam nyúlna, de akkor már késő, felállok a kanapéról és elindulok kifelé.

- Ha a hátsó udvarra mentek kérdezzétek meg a bátyám, hogy mikor érkezik Sel, szerintem azért ment ki, hogy felhívja - kiállt felénk Gigi, de túlságosan is a csörgésre összpontosítok, így nem válaszolok neki. 

- Persze, hogy ilyenkor nem veszi fel... - állok meg egy pillanatra, de ekkor olyat látok, ami egy életre beleég a retinámba. Justin Bieber támaszkodik egy kuka tetején és épp felszippant valamit. 

- Ch... Cher - fagy le barátnőm is teljesen. Kiejtem a kezemből a telefonját, ami hangos csattanással ér földet. Egy karcolás sem esett rajta, viszont elég nagyot koppant ahhoz, hogy J felfigyeljen ránk. Fejét oldalra fordítva mered a két tátott szájú barátjára. Azokra a lányokra, akik sosem gondolták volna, hogy ilyesmi történik vele. 

- Mi ez az egész? - nyögöm ki, mert látom Demen, hogy ő nem fog még magához térni egy darabig.

- Sajnálom. Sajnálom, én... sajnálom - ismételgeti Justin - Kérlek, nem mondhatjátok el senkinek.

- Hogy kérhetsz tőlünk ilyet? - jön meg végre Demi hangja is - Mit csinálsz? Tönkreteszed magad! Van fogalmad róla, hogy mit érezne Gigi, vagy Selena, ha tudnák, hogy te...

- Pontosan ezért nem szabad megtudniuk - szakítja félbe J.

- Te... szóval... mióta? És hányszor? - köszörüli meg Demz a torkát.

- Hát nem ez az első alkalom - hajtja le a fejét Justin.

Fejemet kezembe temetem, mikor ismerős hangokra leszek figyelmes.

- Persze, hívhatok én akárkit, ha senki nem veszi fel a telefont - közeledik hozzánk Selena kicicomázva, szexi fekete szerelésben. A lehető legjobbkor.



Gigi szemszöge

- Szóval... - kezd bele lassan Niall - hadd halljam! Mi a helyzet a mi Haroldunkkal?

Valahogy sejtettem, hogy erre a beszélgetésre is sor kerül, de szívem szerint addig húztam volna, amíg csak lehetséges. Legjobb és legdrágább fiúbarátom kíváncsi szemekkel várja válaszom, mire felsóhajtok.

- Semmi, Niall. Abszolút semmi - rázom a fejem - Ráadásul nem is a legjobban váltunk el.

- Kit érdekel? - iszik bele a sörébe - Meddig játsszátok még ezt a kőszívű - figurát? 

- Nem akarok erről beszélni.

Hangosan vesz egy nagy levegőt, majd kifújja, ebből tudom, hogy egyelőre megúsztam, de még koránt sincs vége a társalgásunknak ezzel kapcsolatban.

- Énekelni akarok - jelentem ki.

- Mi? - nevet rajtam Niall.

- Emlékszel a koreográfiára, amit FaceTime-on találtunk ki? - vigyorgok rá - Csináljuk meg.

- Soha nem énekeltünk hozzá, csak alkottunk egy idióta táncot a refrénhez - röhög tovább hitetlenkedve.

- Majd most fogunk - húzom fel a karjánál fogva - El ne felejtsd az ablaktörlős részt.

Neil tovább nevet, de végül sikerül odaráncigálnom a színpadhoz, ahol pillanatok alatt beüzemelik nekünk a mikrofonokat, meg az összes többi kütyüt, és rákezdünk.



Imádom, hogy Niallel mindig ilyen jól érzem magam, elsütöttük az összes béna táncmozdulatunkat, amit imádott a közönség. Továbbra is kacagva indulunk az asztalunkhoz, mikor Cher rohan felénk. Szeme tiszta könny, és reszket.

- Gigi... Gigi... - próbál levegőhöz jutni, majd amikor sikerül neki folytatja - Justin... el... elájult.

Értetlenül nézek rá, és várom a továbbiakat, de Cher csak belekapaszkodik a kezembe és rángatni kezd.

- Kérlek... gyere.

Félve, és rosszat sejtve indulok kifelé, Niallel a hátam mögött. Te jó ég, mi történhetett?

Mikor kiérek úgy érzem, a talaj ki akar futni a lábam alól, de gondolkodás nélkül futok előre a bátyámhoz, aki a padlón terül szét. Selena ráborulva zokog, Demi pedig a mentősökkel beszél telefonon.

- Mi... mi történt? - nyögöm ki, miközben megfogom Justin szabad kezét és érzem, ahogy az én arcomon is könnyek csorognak végig.

- Gondjai vannak, Gigi - válaszol Cher - épp felszippantott valamit, mikor kiértünk és elmondta, hogy többször is csinált már hasonló dolgokat. 

- Nem. Az nem lehet... A bátyám... nem - összefüggéstelenül beszélek, de az lehetetlen. Nem igaz, nem, nem, nem!

- De így van, Gigi - törli meg a szemeit Sel - Rajtakaptam, ahogy valami idegen gyógyszert vesz be otthon. Azt mondta, az orvos írta fel neki. Kérdezgettem, hogy mire, de nem árulta el. Tudod hogy aggódtam?! És most... most már minden értelmet nyert.

- Te... te tudtál erről? - kérdezem mérgesen Niallt, bár csak azért, hogy legalább ő egy kis nyugalmat hozzon, de nem éppen úgy felel.

- Amikor hazajöttetek a turnéról... - kezd bele - Harry látta, ahogy füvet szív, de nem gondoltam, hogy...

- Harry tudta?! - kiálltok rá. Úgy érzem, lassan felforr a dühöm. Miért nem jön már az az átkozott mentő?!

- Igen, de Gigi, mi nem...

- ELÉG! - kelek ki magamból - Tűnj innen. Nem akarlak most látni.

- Gigi, kérlek...

- Niall, szerintem jobb lenne, ha elmennél - fogja meg a vállát Demi, én pedig észreveszem a szirénát, ahogy a kocsi befordul az utcára.

Megérkezik a mentő, felemelik Justint, ráteszik a hordágyra, majd megkérdezik, hogy ki szeretne velük bemenni. Nem kérdés, hogy Sel és én szállunk be az autóba. 

A kórházba beérve azonnal infúzióra kötik, és vért is vesznek tőle. Az események összefolynak, de a bátyám egy pillanatra végre felébred. A nővér kizavar minket, és közlik, hogy a bátyámnak ki kell tisztítani a szervezetét.

- Én nem tudom ezt felfogni - szólal meg Selena. Amióta beszálltunk a mentőbe, csak akkor beszéltünk, mikor kérdeztek. 

- Rendbe fog jönni - fogom meg a kezét, mert érzékelem, hogy most nekem kell erősebbnek lennem. Jól gondoltam, ugyanis Sel abban a pillanatban sírva fakad.

- Én csak... nem hiszem el, hogy mindezt megcsinálta és eltitkolta előlünk. Talán nem bízott bennünk? Miért nem mondta el, miért hazudott? Segítettünk volna neki. És most nézd meg mi történt... 

Átkarolom és fejét a vállamra borítom. Mikor valamennyire megnyugszik, közlöm vele, hogy hozok egy kávét. Egy darabig még biztosan itt leszünk.



Harry szemszöge

Meglepődve oldom fel a telefonomat, ami Gigitől jelez hívást.

- Te tudtad - szól bele kérdés nélkül - Tudtad, hogy a bátyámnak problémái vannak, te mindvégig tudtad...

Zaklatottan beszél, és a mondat végére már azt is hallom, hogy sír.

- Gigi, lassíts kérlek, nem tudom, hogy miről...

- A bátyám kórházban van, Harry. Elvesztette az eszméletét, mert ki tudja mióta használ különböző drogokat, és te - emeli fel a hangját - te ezt tudtad.

- Gigi, sajnálom, nekem fogalmam sem volt róla, hogy...

- Nem - szakít félbe - Hallgass, Harry, nem akarom tudni, mert jelen pillanatban mindenkinél jobban gyűlöllek, csak vagyok annyira önző, hogy a szemedre akartam hányni. 

Kinyomja rám a telefont, mire a kezembe temetem arcom. Gyűlöl engem. Azt mondta, hogy gyűlöl, én pedig teljesen megértem. Justin kórházban van. Elvesztette az eszméletét. De ez mind eltörpül amellett, hogy Gigi utál. 


.

.

.

.

.

.

.

Na, mi újság? :) Kicsit hosszabb, és kifejezetten bonyodalmasabb részt hoztam most nektek, amiről szeretném kikérni a véleményetek! Kérlek írjátok meg kommentben :)
Bennfentes titok: a következő részben egy SZAKÍTÁSNAK leszünk tanúi! Szerintetek kikről lesz szó? 

A következő fejezet dalai:

Demi Lovato - Confident

Adele - Someone Like You

James Bay - Impossible
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése